AudioMedia = God service

Jeg har lenge hatt et par Grado SR80 hodetelefoner liggende i en skuff. Etter å ha forsøkt å få ut noen hårstrå ble de veldig ømfintlige høyttalerelementene ødelagt, og på en låt med dyyyp bass (som f.eks. Massive Attacks åpningsspor «Angel» på Mezzanine albumet) hørte man umiddelbart at noe var galt. I hvert fall om man visste hvor fantastisk de låt før … I tillegg har jeg greid å ødelegge mini-jacken. Det eneste som ikke trengtes å repareres var plastbøylene som holdt det hele sammen!

Hodetelefonene mine kostet i det herrens år 2000 vel 1800kr. Jeg forhørte meg rundt, og fant ut at det er lille AudioMedia på Eidsvågneset utenfor Bergen som fikser Grado i Norge. Bytting av elementene, pluggen, arbeid ville nesten kostet nypris til hodetelefonene, og det syntes Sven Zackariassen var litt ille, og han slo derfor av på prisen. Det endte opp med at jeg ikke betalte for reparasjonen, og fikk alt til kostpris. Om det ikke er service, så vet ikke jeg!

Og hodetelefonene? Selv om kanskje hørselen min er blitt dårligere siden 2000 var lyden like fantastisk som jeg trodde, og plutselig har jeg begynt å gå rundt med Discman igjen. MP3 er bare ikke bra nok for disse :p

Så alt i alt må jeg bare berømme AudioMedia for

  • god kommunikasjon på e-post og telefon
  • samarbeidsvilje
  • kjempeservice
  • oppfølging
  • gode priser!

Anbefales!

Legg igjen en kommentar

