Gutta på tur

Gutta på tur har nå rasta på Berkåk. Bare 500km igjen til Oslo. Vi er fremdeles ved godt mot🙂 Oppfølging kommer i kommentarer her postet fra mobilen min.

[Les mer i kommentarfeltet]

3 svar til Gutta på tur

  1. Carl-Erik sier:

    Vi er nå på Otta. Hallvard har pungtert for andre gang på fra kjøretimer. Vi sKal Forbi Lillehammer i dag.

  2. Carl-Erik sier:

    Vi har nå kommet ned til Oslo. Det ble en lang tur, og kanskje ikke så mye reiseskildring på bloggen som jeg kanskje håpet. Men jeg skal legge ut nye bilder innen neste fredag på bildegalleriet!

    Bildene vil dukke opp her, men altså ikke forvent å finne noe før 15. juni – jeg må flytte greiene mine fra mamma først😉

  3. Carl-Erik sier:

    Bildene er nå i galleriet. Se her

Legg igjen en kommentar

