Klassisk Ystenes m.m.

«Det var en anakreontisk ode med en så transcendental verbalisering at jeg er stolt av den selv.» Fant et klassisk leserinnlegg fra kjemiprofessor Martin Ystenes der han bit for bit renplukker dr.philos Stein Erik Johansen for enhver rest av akademisk ære. Høres dødtrøtt ut, men det fikk meg til å holde meg våken helt til slutten kl. ett på natten. Anbefalt!

Og vi har også: Magnekyl-brennstoff! Verdens energi- og miljøproblemer er løst!

Ett svar til Klassisk Ystenes m.m.

  1. erlend sier:

    Ystenes for the win!
    Den mannen der er virkelig noe for seg selv.
    Glad vi har slike rare folk på planeten.

    PS: den magnekyl-greia har jeg hørt om. På en måte er det jo veldig morsomt, men jeg lurer litt av og til på hva som foregår i hodene til noen mennesker. Skremmende.

Legg igjen en kommentar

