Trådløs strøm

Idas lenge etterlengtede drøm om en kabelfri framtid er i ferd med å realiseres… Velkjent gammel teknologi/kjente prinsipper i ny innpakning. Mer i Teknisk Ukeblads nettdel.

2 svar til Trådløs strøm

  1. Stine sier:

    Det ønske eg meg og! Ingen mer ledninger! Eg hate ledninger! De e øve alt og ligge alltid i veien. Alikavel så tror eg det blir ei stund te eg sleppe å irritera meg øve det lenger. Eller ka seie du mr. Orakel- Kopseng?

    God jul forresten!;)

  2. Carl-Erik sier:

    Tror det ikke vil ta så veldig lang tid, Stine. Men en stund (5-10år) tar det nok. Teknologien er jo ganske simpel, så det gjelder vel bare å få den liten og robust nok (standarder for hvilke frekvenser man skal bruke etc.).

Legg igjen en kommentar

