Erlend

Nok en overarbeidet arkitektstudent er med i det gode selskap. Denne gang i form av Erlend. Frekvensen av nye bidrag til bloggen gir grunn til å fundere over om han virkelig er sååå bizzi🙂

4 svar til Erlend

  1. erlend sier:

    Jammenjammenjammen det er bare fordi jeg kan skrive tohundreogfemtisju tegn i minuttet på tastaturet at frekvensen er så høy….
    Og ja, det toppa seg ganske i helga, altaltalt(!!!) kolliderte, og ja, jeg møtte på mange måter en slags vegg. Og på en merkelig måte løste det seg fint da jeg fikk ut frustrasjonen i en bloggtekst. Det årne sæ sjø!

  2. Ida sier:

    Det virker som erlenden din har rotet seg like langt inn i arkitidsklemma som meg. Akk

  3. Lavinda sier:

    Wow! Mr. Produktiv! Du var i oslo uten å gi lyd? Hmf. Takk for research-innsats forresten, jeg er svært takknemlig.

  4. Carl-Erik sier:

    Jeg var ikke akkurat så veldig tilgjengelig akkurat. Siste gang brukte jeg totalt 18t av helgen på reise, soving 12t, og et ukjent antall timer som venner-og-familie-AV-PAPPA-supporthjelp (!). Da var det faktisk ikke så veldig mange ledige timer igjen til venner… Men jeg tar meg en tur ned til Oslo om 10 dager, og da blir jeg en uke. Så da må du avse plass til meg i den stramme i’m-so-important-because-i’m-doing-my-masters-thesis-timeplanen din.🙂

Legg igjen en kommentar

