Tilbake i barteby (del 2)

Omsider hjemme fra en superhelg hos Ida i Oslo der vi hang på utstillinger, bygget Lego i regnet (etter at Sune Nordgren hadde tømt 3 tonn utover Tullinløkka til en skokk småbarns frydefulle hvin), hvorpå vi søkkvåte av regn drakk rødvin på Amsterdam, og på kvelden paraderte med Picasso i Vinderenjungelen. Picasso er en liten dachs som tror han er veldig stor – litt som navnets opphavsmann, antar jeg.
Lego på Løkka

Bare en uke til, så får jeg gjenbesøk på bursdagen min… Livet kan ikke bli veldig mye bedre enn dette.

4 svar til Tilbake i barteby (del 2)

  1. Lavinda sier:

    Nei! Det er jo nettopp det som er poenget! Sune Nordgren har nå gått av! Han orket ikke lenger presset… og mens jeg satt og bygde lego tenkte jeg på nettopp det. At stakkars nordgren i tillegg til å ha vært offer for en kollektiv, konstant harselering, nå opplever at denne «utstillingen» med LEGO gjør nettopp det han hele tiden ønsket å gjøre; den involverer&engasjerer alt mellom himmel og jord. Han må være en bitter mann.

  2. stine sier:

    JO HO! Kult at du endelig skrive någe itte sommeren. hadde snart gitt opp på hele siden din:) Lego er kult! Det va goe tider..bygga någe, ødelegga det, bygga det opp igjen, ødelegga det.. å sånn gjekk dagene:)
    ha en riktig god lørdagskveld!

  3. Carl-Erik sier:

    Hva er det som er poenget? Tror du mistolket et eller annet. Det var i hvert fall Sune Nordgren som holdt talen, og han som gav ordre om å tømme lastebilen med LEGO(tm). Men det er riktig at han hadde sagt fra seg stillingen på det tidspunktet (noen dager før).

  4. Lavinda sier:

    Nordgren er en bitter mann om dagen, det er det ingen tvil om. Men i denne kommentaren har jeg rett&slett undervurdert deg, derfor trodde jeg du trodde han var in charge fortsatt, og følte selvsagt behov, i rett besserwisserånd, for å irettesette deg. Jeg var ikke på åpningen, og visste derfor ikke at han sto for den. 1-0 carl-e – lavinda :p

Legg igjen en kommentar

