Tilbake i barteby

Da er sommeren over, og jeg har returnert til Trondheim. Tilbake i Oslo ligger mange gode minner, venner, og en femme fatal ved navn Ida. For å få dagene til å gå mellom hver gang vi kommer til å se hverandre (go,go,go lavprisekspressen.no!) har jeg meldt meg opp i en haug emner, og en stud.ass jobb venter på meg. Et nytt og bedre år, und so weiter…

Anywayz, nå har jeg rotet bort nesten hele dagen her i Trondheim, jeg har ikke kommet lenger i innflyttingen, klokka er nesten ni på kvelden, og siste måltid var over et døgn siden. På tide å fjerne seg fra dataen(e). Heigh-ho Silver, away!

(6. sept – redigert)

Legg igjen en kommentar

