God sommer til folket!

Det er 25 grader i Tigerstaden, og sommeren ser absolutt lys ut. Skaffet meg jobb på Maxbo resten av sommeren. Vent… jeg trekker tilbake det med at ser lyst ut. I det minste er det god ventilasjon på Alnabru😛.
Det er sommer...
Står nå på Deichmann og har lånt sommerlektyren. For å varme opp til tysk årsstudium til høsten har jeg lånt Goethes «Faust» og «Die Leiden des jungen Werther» (no: «Den unge Werthers lidelser») på tysk. Etter å ha sittet litt i halvmørket i diskusjoner med Kattafolk til jul har jeg omsider også fått somlet meg til å låne Edward Saids «Orientalismen». Ser ut til at jeg kanskje ikke blir så veldig brun i sommer…😉 Nevnte jeg at jeg har med 7kg mattebøker?

2 svar til God sommer til folket!

  1. stine sier:

    WAS IS(T?) LOS Carl- Erik!! filler huske ingenting tysk… agora é verão tem que relaxa!!! hehehe.. tog det på portugisisk i stedenfor;) GOOO SOMMER!

  2. Anna sier:

    Hei du! Håper har hatt en ypperlig sommer🙂 Haha, jeg tror det eneste jeg har sett av deg i sommer er følgende replikkveksling på Blå:

    Deg: «hun er YHYRE intelligent»
    Meg: «Hmm fett for deg da»

    Jejeje nå skal jeg ut i solen en tur!
    Håper på like innholdsrike og givende samtaler i fremtiden😉

    Klem, meg

Legg igjen en kommentar

