Desperat

Noen ganger får man bare lyst til å krype inn i et hull.
Og bli der. For eksempel etter å ha sendt desperate fyllameldinger til venninner på veien hjem.

Anna sier:
men du. hva var det egentlig du drev med i natt?
Gigolo Joe sier:
?
Anna sier:
hvorfor ble det så krevende å gå siste 200 m hjem plutselig?
Gigolo Joe sier:
å… jeg fikk en sms fra Hilde også
Anna sier:
hehehe
Anna sier:
med et intervall fra 02.10 til 02.36!
Anna sier:
du har loka LENGE!
Anna sier:
😀
Gigolo Joe sier:
hæ?
Gigolo Joe sier:
sendte jeg en 0210, og en 0236?
Anna sier:
OG en innimellom!
Anna sier:
hahaha
Gigolo Joe sier:
husker jeg sto under en lyktestolpe ganske lenge…
Anna sier:
«hei, kan jeg kræsje hos dere`?»
Anna sier:
«kan jeg sove hos deg?»
Anna sier:
og til slutt desperat:
Anna sier:
«jeg må sove hos deg»
Gigolo Joe sier:
jadajadajada
Anna sier:
hehee søt du

Fylla har skylda. Nevnte jeg forresten at jeg glemte å melde meg opp i et av emnene mine? Dette er ikke min dag…

Ett svar til Desperat

  1. kautokeino60 sier:

    Hmm? sitter på dataen til karl Eirik! rart tastatur, formet som en deformert og handikappet kvinne. Ja bare kom å ta en kikk. får på en måte litt lyst på tastaturet fordi om! takk

Legg igjen en kommentar

