Truffet

If these words were people, I would embrace their genocide. Jeg antar jeg bør føle meg truffet, men jeg fortsetter som den glade amateur jeg er :p

3 svar til Truffet

  1. Anna sier:

    Hmmm hvorfor reklamerer du alltid for vekttap? Veldig imponert over at link til hvordan miste 8 kilo har blitt erstattet av en guide til å miste 10 kilo. Det nærmer seg sommeren, så reklamen burde vel strengt tatt økes til å gjelde 15 kilo, så får man fjernet alt i samme slengen. (Inkl. pupper)… Jeg fikk en utrolig appellerende mail her om dagen, med oppfordringen «Anna, eat like a pig, and lose fat!». Hmmm…..Hadde jeg egentlig et poeng? Nei. Kapasiteten er oppbrukt.

  2. Carl-Erik sier:

    Hmm… nå er den tilbake, men tidligere i dag kan jeg huske at det ble reklamert for edlere formål. Husker bare ikke hva…

  3. Carl-Erik sier:

    Fra artikkelen «The Ultimate Blog Post»
    «Blog» itself is short for «weblog,» which is short for «we blog because we weren’t very popular in high school and we’re trying to gain respect and admiration without actually having to be around people.»

    Yeah, yeah… en oppdagelse jeg har gjort for lenge siden. Men noen ganger ønsker man bare å si noen ord til venner, formidle en eller annen opplevelse, og siden kjedemail er dårlig nettikette og gir dårlig karma, synes en blogg som man velger å besøke frivillig å være et bedre alternativ. Så det så.

Legg igjen en kommentar

