Flere bilder i galleriet.

Har omsider fått oppdatert galleriet mitt litt. Slengt inn bilder fra fester, konserter, dill og dall, og omorganisert litt også (party🙂 ). Der er det blant andre saker bildet av «orkesteret» jeg traff på veien hjem fra lesesalen 0345 en fredag morgen. Mye rart som skjuler seg på Moholt..
Moholt Nattorkester

Blir nok lite oppdatering her i tiden fremover. Det kan kanskje være illustrerende at jeg sitter her på skolen klokka ti en søndag kveld. Gruer meg så ekstremt til geometrieksamen min den 31. Du kan se hvorfor her. Hvert eneste av de 48 punktene (med underpunkter) skal vi kunne bevise muntlig. AAAAAHHHH!.

Tror ellers det skal gå greit. Regner med å stå i lineær algebra kursene (så vidt?), men jeg tror kanskje jeg kan hanke inn en veldig god karakter i Diskret matematikk (nei, vi går ikke med sorte solbriller og detektivfrakk). Blir spennende å se – nesten like spennende å se som om jeg greier å få meg en sommerjobb… Om ikke skal jeg i hvert fall på Roskilde!

2 svar til Flere bilder i galleriet.

  1. Stine sier:

    Lige teorien din om at dersom du ikkje får deg sommar jobb ska du reisa på Roskilde! No worries!;) der e jo sol å fint ver! alle mine bekymringer forsvant og når solå bare kom..:) Ellers så får du ha lykke te med alle de derre innvikla kurså du tar.

  2. MetAnna Øver Li sier:

    Haha, så enig jeg er i Beezewax-utsagnet! bortsett fra at det er bra musikk. Det er ok musikk, men tanken på den bitre vokalisten gjennomsyrer enhver glede jeg i utgangspunktet kunne hatt av dem… Også musikkvideoen er helt slitsom å se på når man vet hvordan de egentlig er.

Legg igjen en kommentar

