Anna VS Carl-Erik : 1-1

Da vår lille venninne i UD skrev innlegget «Potet-Lager 2» som inneholdt et bilde av et påskeegg med en turban, fikk hun respons fra uventet hold. Bildet med påskriften «Jihad» skapte stor furore hos aggressive islamister, og Anna trakk deretter bildet i påvente av at kaldsvettingen skulle gi seg. Allahu Akhbar!

Bildet er nå tilbake, men jeg slutter ikke å le for det!

Ha ha ha

7 svar til Anna VS Carl-Erik : 1-1

  1. Waqas sier:

    ﺼﺴﺴ ﺮﺴﺵﺹ
    salam-maleykhum

    Khayma.com is a highly respected professional islamic site that wishes not to be used in any context with bloggers. after the drawings of prophet muhammad (peace be with him) scandinavian people have been cursed upon themselves and there certainly more to come after disrespecting khayma.com and in other words being blasphemic against islam and all the muslim people.

    ﺼﺴﻎﺶﻔ ﺼﺼﺴﺴ ﺮﺴﺵﻙ ﺶﻂﻍﺲ ﺼﺸﺨﻀﻠ ﻙﻷﺢﺱﺼﺼﺴﺴ ﺮﺴﺵﺹ ﻃﻓﺻﺴﺸﻃ ﺻﺳﺹﻀﯼ ﺳﺸﻁﻞ
    v ﺼﺼﺴﺴ ﺮﺴﺵ ﺮﺴﺵﻙ ﺶﻂﻍﺲ ﺼﺸﺨﻀﻠ ﻙﻷ ﻎﺶﻔ ﺼﺼﺴﺴ ﺮﺴﺵﻙ ﺶﻂﻍﺲ ﺼﺸﺨ
    ﺼﻍﺼﺴﻍ ﺼﺴﻎﺶﻔ ﺼﺼﺴﺴ ﺮﺴﺵﻙ ﺶﻂﻍﺲ ﺼﺸﺨﻀﻠ ﻙﻷﺢﺱﺼﺼﺴﺴ ﺮﺴﺵﺹﺿ ﺸﺲﻚ ﻎﺶﻔﻔﺶ

    may peace not be with you.
    ﻃﻀﯼ ﺳﺸﻁﻞ

    sincerly,
    ﻃ ﺻﯼ

    waqas mehmod
    ﺹﺲﺳﻃ ﺻﯼ

  2. Carl-Erik sier:

    Jeg setter plutselig latteren i halsen. WTF? Er dette deg, Anna, som har fått hjelp av arabiskkyndige i UD, eller har jeg endelig fått det jeg fortjener? Fant plutselig på å sjekke hva kayma.com egentlig er for en side (den ble tilfeldig valgt ut fra et arabiskklingende ord og null engelsk tekskt) og på denne siden er følgende å lese.

    US closes down jihad websites
    Anti-US, anti-Christian and extremist websites such as jehad-online.com, eljihad.com, mojahedoon.com and khayma.com are all off line.

    Ser ut som om jeg traff spikeren mer på hodet enn jeg kunne regne med…

  3. hahah slapp av pretty-boi. ingen jihadister kommer og tar deg, dessuten regner jeg med at du kommer til å få kraftig støtte fra tidligere g-klasse elever på katta hvis noe skulle skje, men det tviler jeg sterkt på. tror neppe oligofren er så populær at ekstremister stikker innom for lese litt blogg. men men sorry hvis jeg skremte der hehe, følte bare for å kødde litt. ikke noe vondt ment vettu:) men dette var morro heheh:D

  4. Carl-Erik sier:

    FY FAEN, LARS!!!!! Jeg holdt på å få hjerteinfarkt!

    Jeg holdt på å skrive mail til herr waqas akkurat i det meldingen din dukket opp. Det var etter å ha kjørt flere søk på google og yahoo uten å greie å finne referanser til hverken Annas eller min blogg. Tvilte sterkt på at cachen til søkemoterene var oppdatert så kjapt, men jeg bare måtte prøve. Alt er uansett mulig i en verden på nett… Fant også ut at det ikke er noen fungerende gratis Arabisk/Engelsk oversettingstjenester. Heldig for deg🙂
    Lurer bare på hvordan du fikk skrevet de arabiske tegnene?

    Det var uansett den beste spøken hittil! Pulsen er fremdeles høy…

  5. character map i system tools… windows er ikke så ræva allikevel. alt er mulig på nettet, så be careful my friend because you never know when a real waqas will knock on your door. hehe:p men jaja nok om det, håper bare du ikke kommer til ta igjen.

  6. Carl-Erik sier:

    neida. har fått mer enn nok.
    Anna er blitt hissig og jeg har nesten avgått ved døden pga hjerteinfarkt.

  7. Anna sier:

    Haha. Nei jeg er ikke hissig lenger. Nå gnir jeg meg bare ondt i hendene, skadefrohet er den beste gleden!

Legg igjen en kommentar

