Hell’O!

Alt har vært et skalkeskjul. Jeg har levd på en løgn, og dere har trodd på den. Jeg hater IT! Mest av alt vil jeg bare ligge i skje med Karen Marie Ellefsen i en furusovesofa fra Skeidar.

Hilsen det indre meg.

P.s. Rai! Fylla 4 ever!

edit: Jeg glemte å logge meg ut da jeg var hos Anna for ca. 6 uker siden. I dag slo det tilbake. Mao. det er Anna som skrev det over. Lar det bli stående som en evig påminnelsle om at å glemme utlogging kan få konsekvenser.

4 svar til Hell’O!

  1. Stine sier:

    OJ… Hard fylla?… Karen Marie Ellefsen? Kor e Carl Erik blitt av….!!!??
    Nå ska eg på befal fest…ja vett eg e litt for gammel te sånt.. men eg har lovt..så ka kan ei uskyldige jenta fra sannes gjør då liksom..!

  2. Carl-Erik sier:

    Det er ikke jeg som skrev innlegget…Skal innrømme at jeg ble litt sjokka, Anna🙂

  3. Stine sier:

    Ikkje løye eg lurte litt på kor Carl-Erik va blitt av…;)

  4. Carl-Erik sier:

    Hardfylla er nok allikevel all me, baby😉

Legg igjen en kommentar

