Samfundets Interne Melodi Grand Prix

KiSS har vunnet.Storsalen koker
Som alle nu vet: KiSS vant IMGP i går! Arrangementet var fra start til slutt en festaften av de helt store og med et Samfunn som kokte av stemning. Man skjønte hvor lista lå når Elisabeth Andreasen kom på scenen og sang Bobbysocks klassikeren La det swinge sammen med Samfundets leder, Mari Raunsgård. Utrolig fet kveld, og nesten verdt all gratisjobbinga i seg selv. Bare pilsen alene gjorde at kvelden nesten betalte seg selv; 20kr for en halvliter Dahls.🙂
Bettan og Mari

2 svar til Samfundets Interne Melodi Grand Prix

  1. Miriam sier:

    No kan du titte på bloggen min!

  2. Carl-Erik sier:

    Jeg trodde jeg hadde kvelden under kontroll. At jeg var den som var mest edru, og at det bare var de andre som betrodde sine hemmeligheter til meg, mens jeg tok det rolig og elegant. Jeg husket da hele nattens forløp; en litt skuffende kveld uten noe hell på noen fronter, men ganske hyggelig og med et godt ølinntak. Ikke for mye, neida!

    Trodde jeg. Drømmen min ble knust i går da Cilje i KiSS kunne fortelle meg at jeg nærmest tvang henne til å danse noe jeg mente var salsa på Societeten, og bidro til å skvulpe ut halvparten av ølen til alle rundt oss. Det var visstnok morsomt. Jeg ler ikke.
    Bedre ble det ikke i dag da jeg støtte på Marit (igjen i KiSS) som kunne meddele at jeg hadde rota med venninna hennes i STV. Og jeg som klaget min nød til Ida og Cilje i går over min manglende suksess de siste månedene. Fylleangsten har grepet meg, og jeg har nå sendt ut adskillige sms med spm om dumheter jeg har begått. Vet du noe?

Legg igjen en kommentar

