Syk, syk, unge

Greit, jeg skal innrømme at det har ikke vært de mest interessante innleggene jeg har kommet med de siste ukene (månedene), men jeg er i en kreativ bølgedal. Mens vi venter på at jeg atter en gang kommer sterkt tilbake (øhh…) kan underholdningen bestå av tidenes sykeste lille tyskerunge. Bør nytes i alle de fire minuttene den varer. Kjennskap til tysk er en fordel, men ingen forutsetning for å bli underholdt.

5 svar til Syk, syk, unge

  1. Anna sier:

    Hey!

    Personlig vil jeg ikke klage på noen av innleggene, de hever seg høyt over mange andres latterlige utspill….. som UKEsjef-valgets taper sa: livet går i sinusbølger! Derfor bør du prise deg lykkelig over at hvis du er sikker på at du er nede i en bølgedal venter det nå oppgang. Hvis ikke kan det hende du bare har et generelt lavt kreativt nivå, og nå venter ytterligere nedgang…;)

    klem, moi

  2. Anna sier:

    Jeg vil spesifisere at det kun var utsagnet om sinusbølgene som var UKEsjef-valgets tapers utspill. Etter endt setning er det mine egne, velvalgte ord…jejeje

  3. Carl-Erik sier:

    Annas velvalgte ord prises alltid høyt. Selv om de ikke er velvalgte en gang.

  4. Anna sier:

    Carl-Erik! Ekstremt lite produktiv! Det hjelper ikke å kunne ta igjen 5’er bussen når du nedprioriterer det som virkelig betyr noe!

  5. Carl-Erik sier:

    Jeje… har vært så sinnsykt opptatt. Eller. Nei. Det var det ikke. I dunno… Skylder på downperioden… Ok. Skal smelle opp et lite innlegg – just for you, hønni!

Legg igjen en kommentar

