Kokk Inn/Ut er nå på nett

Fylla har skylda
Klokka nærmer seg åtte på kvelden og jeg sitter fremdeles i den rødvinsflekkede dressen jeg brukte i natt. Jeg må nok noe motvillig innrømme at de av dere som mente at det var noe usikkert at jeg faktisk ville dukke opp på de to midtsemestereksamene mine faktisk fikk rett. Natten var hard, men gøyal. Om du har lyst til å se akkurat hvor gøy det var kan du nå gjøre det på bildegalleriet mitt! Det har ikke så ekstremt fyldig innhold hittil, men jeg har lagt inn litt godt og blandet. Ta en titt om du vil. Mer har jeg ikke tid til å skrive fordi Lene N. skal ha fest. I det minste trenger jeg ikke å skifte til dress😉

edit: Har måttet fjerne en del bilder fra hyblene da det er «ulovlig» (mao du får pes av Samfundet) å publisere bilder fra den private delen av Samfundet uten tillatelse fra involverte. Så dessverre ingen bilder av sleskingen Trond «født i en øltønne» Giske på hybelrunde under UKA

2 svar til Kokk Inn/Ut er nå på nett

  1. stine sier:

    åh… Blai haaailt go leie meg når eg såg SUFH bildene! savne gjengen asså!:) hils alle kjente!

  2. Carl-Erik sier:

    Har ikke akkurat fått lagt ut så veldig mange bilder, men det er jo alltid kos å bli minnet om hvor bra det var. Var hos Lene i går, og traff på Simen og Halvar. Koselig!

    Skal hilse om/når jeg treffer på flere!

