Nye gadgets i husholdningen

F10Har endelig anskaffet meg et kamera etter å ha innsett at utenom de bildene andre har tatt der jeg er linselus, har jeg ingen dokumentasjon på at jeg har levd mellom 2002 og 2006. Fire år uten kamera gjør at veldig mange øyeblikk forsvinner inn i minnenes glemsel, uten å komme tilbake. Mitt nye Fujifilm FinePix F10, vinner av EISAs kompaktkamerapris (og antagelig det beste kjøpet du kan gjøre til 2500kr akkurat nå), skal endre på det. Og vi starter med et håndholdt selvportrett😛
Samsung x460Har i samme slengen gått til innkjøp av ny mobil. Ja, du kan faktisk få tak i meg nå. Kødder ikke. Helt seriøst. Og i motsetning til det jeg hardnakket først påstod så kunne man skifte språk på T9-funksjonen fra svensk til norsk permanent. Så mye for å lese bruksanvisningen…

Har også slengt ut Stine (og de andre Sandesjentenes) sin blogg i BlogRollen i høyre kolonne. (Vil du ha et annet bilde, Stine, må du sende meg et!)

Dette innlegget har jeg utrolig nok greid å svi av to timer på, bare pga at jeg ville posisjonere bildene riktig i teksten. «Inline CSS» vha av «span» elementet og «float» attributtet inn i et «table» maksimert til 100% fikset den biffen… Fett, nå kan jeg det🙂 (Om du lurer på hvordan man gjør et eller annet med html/css så finnes antagelig svaret du søker her.)

edit: Greide å svi av ytterliger et par timer med å lære litt php for å fikse templaten til bloggen. Jeg har faktisk dårlig tid før midtsemesterprøvene; det ser bare ikke slik ut…

4 svar til Nye gadgets i husholdningen

  1. Carl-Erik sier:

    Tøft, det ser ut til å funke! Dette er en liten test på om det er mulig å bruke mobilen til a surfe med. Ser bra ut hittil…

  2. stine sier:

    Det e isje løye at du får dårlig tid!!!!!!! Men.. eg kjenne te problemet! Va forresten å dansa salsa i går;) Va drit bra! ska på «Klisjé»(gud vett kossen det staves!)på torsdag å shaka ennå mer!:)

  3. stine sier:

    ang. bilde… eg ska senda deg ett en gang viss der någen gang blir tatt ett der eg isje lage grimaser eller ser komplett idiot ud!.. kan bli lenge te;)

  4. Carl-Erik sier:

    du ser jo veldig bra ut på det bildet som jeg har over, så jeg beholder det inntil videre.

Legg igjen en kommentar

