Kulturelle happenings

The Rocky Horror Picture Show
Safter og laster i en og en halv time: The Rocky Horror Picture Show gjestet Storsalen i går kveld, og det var et par deilige løsslupne timer med uforpliktende moro og avkledde kropper. Kultergebetet i Trondheim blir adskillig hyppigere frekventert av meg i år enn fjoråret, og etter oppmøtet i går og dømme er jeg ikke den eneste som har øket kulturbudsjettet for 2006.

Drikk nå! Dette er mitt blod, aktens blod, og det renner som den reneste overflod, for alle som ikke har sitt på det tørre.
Av andre kulturelle godbiter jeg har fått med meg i det siste er «Funny Sorry Jesus» («på Avant Garden, Brokeback Mountain, rødvin til 100kr flaska på kafeene på Samfundet hver onsdag, og opptaksfestene til KiSS.

2 svar til Kulturelle happenings

  1. stine sier:

    Carl- Erik… Eg forstår ikje heilt dette… Ka slags syk syk forestilling e dette her? Jøss… Skjønne at der e mye eg går glipp av i studietiå mi! Må begynna å følga med mer!

  2. Carl-Erik sier:

    Hurra, der kom endelig Stinemor på banen! Koselig at du stakk innom. Har du muligheten MÅ du få med deg forestillingen en gang den kommer til Oslo. Sinnsykt morsomt…

Legg igjen en kommentar

