Jeg er syk

Ikke noe nytt for enkelte der, men det kan altså være en idé å holde litt avstand. Vært sengeliggende et par dager, og det er fremdeles muligheter for at det blir et par til. Fram til neste møte kan dere kose dere med det nye utseendet jeg la(stet ned) på bloggen🙂 Synes det er ganske fint, men jeg vet ikke helt om jeg liker hvordan overskriftene kommer fram.

edit: Tror jeg driter i å endre den layouten til jeg får skrapet sammen nok tid til å integrere et fotogalleri, og kanskje et konsistent design for en hel hjemmeside. Noen ganger er det enkle det beste (tilbake til gamle kjipe for nå, altså).

Legg igjen en kommentar

