2006′ verste uke er forbi

Forrige uke smeltet inn i denne mens jeg febrilsk regnet øvinger på lesesalen til klokken syv om morgenen. 0900 i morges kunne jeg endelig sette punktum for dette årets desiderte drittuke, og deilige timer med etterlengtet søvn ventet. Dette har skjedd:

  • Min ripefrie iPod nano er på vei til Apple etter at skjermen knuste (og jeg må antagelig lange ut plenty med $$ for reparasjonen),
  • sykkelen min ble stjålet utenfor Blæst
  • 50 timer på skolebenken sist uke gjorde ingenting for å rette opp inntrykket av at jeg sliter bigtime i 4 av 5 fag.
  • Institutt for Informatikk har fikset det slik at jeg må ta kurset Algoritmer og Datastrukturer som selvstudium til høsten, fordi jeg skal ha praksis i skolen. Da er det koselig å tenkte på at faget hadde 74% stryk sist semester

Nå håper jeg bare de høyere makter greier å forbarme seg over meg, og at kjøpet av en flunkende ny Samsung X460 skal markere starten på et nytt og bedre liv. Og, ja, Anna; det går an å ringe til meg fra neste uke. Om du får tak i meg er en helt annen historie😉

Oppdatering: At Trøndelagsregionen visstnok må belage seg på en femtiårsflom tyder ikke akkurat på at gudene har kommet på bedre tanker…

Ett svar til 2006′ verste uke er forbi

  1. Anna sier:

    Flommen fikk vi merke idag da Hilde ville GÅ til IKEA! Sinnsykt prosjekt! Vinkelregn i lange baner!

    Ikke la apple vinne, lag helvete! Det fortjener de kyniske jevlene…

    Århundrets skippertak er igang i trondheim etter UKA, problemet er bare…. dere er kvitt UKA, men dusken går sin vante gang videre. Det er ikke et gledesproblem men et rent tidsproblem… hm. Men det ordner seg nok! Lykke til med algoritmene! Du har større mulighet til å stå i det faget enn i det hypotetiske faget «MOB1000 Mobiltelefontilgjengelighet i praksis» oj den var billig… men klokken er 02.00 så da bør det være lov.

    natta!
    klem, anna

Legg igjen en kommentar

