2004, nei-hei-her-har-vi 2006!

For meg som akkurat hadde vendt meg til å skrive 2004, kommer dette årsskiftet som jula på kjerringa. Men tiden går og vi må forandre oss…
Er altså tilbake i Trondheim, og ting går strålende. Selvfølgelig har ikke semesteret en gang begynt, men det stopper ikke meg fra å gjøre litt skolearbeid. Kom på tirsdag morgen kl. 8, og har siden det vært usedvanlig aktiv. Sovnet faktisk med klærne på i går natt… Er på nytt i gang med legeundersøkelser av kneet mitt, hoften mi, og knoken min (alt på venstre side er galt virker det som). Får håpe knesagaen kommer til sin ende dette året. Kjipt å måtte starte neste semester med at det 7. året med kneskade er i gang!

Vel, ser at forrige avsnitt var passe usammenhengende, og det betyr vel egentlig at jeg burde lagt meg. Ser dere i året som kommer, håper jeg. Alltid klar for en liten whisky😉
NERD
ps. Ser at jeg allerede er i ferd med å bryte nyttårsforsettet som gikk på å bruke mye mindre tid foran datamaskinen. Skulle vel egentlig brukt de siste 5 timene på å lese den matten jeg ikke gjorde sist semester, men… Oh, well.

(LUR studiet har forresten kommet i avisa)

Ett svar til 2004, nei-hei-her-har-vi 2006!

  1. Anna sier:

    Venter i spenning på flere velvalgte ord fra deg! Er det den selvlærte trommisen på naborommet som holder produktiviteten nede kanskje? Hmm….

Legg igjen en kommentar

