Ferie!

Jess, da var det endelig min tur til å si det; «Juleferie!». Noen som hørte det? Ingen her i hybelkomplekset som hørte det i hvert fall, for jeg har vært alene siden fredag. Hvorfor? Jo, fordi jeg hadde oppkjøring i dag, og om jeg får si det selv, så gikk det strålende🙂 Endelig var den biffen ute av verden, og det er i hvert fall mamma glad for.

Ettersom Grunnkurs Analyse II eksamenen jeg tok på torsdag gikk like bra, så må jeg kunne si å ha oppfyllt de to målsetningene jeg hadde satt til meg selv dette semesteret med glans. Litt selvskryt må være lov (det er nå jeg burde holde kjeft om at jeg bare har én eksamen dette semesteret ikke sant?)… Gleder meg til jeg får se alle hjemme i Oslo igjen. Håper bare jeg får tørket de to store søppelsekkene med nyvasket tøy innen flyet går… Uansett, gledelig jul til dere alle, og et godt nyttår!
Nisse
Juleklemmer fra
Carl-Erik

Kommentarer er stengt.

