Slutt å mase…


Nå håper jeg at jeg slipper å se «12 ubesvarte anrop» på mobilen min.
Nå håper jeg at jeg slipper å våkne av en ilter stemme som spør meg om jeg har lest til teoriprøven.
Nå håper jeg at jeg slipper maset til mamma.

Men jeg vet dessverre at verden er ikke alltid som man skulle håpe…

2 svar til Slutt å mase…

  1. Siving. data sier:

    Deg ville jeg ikke tillatt bak et ratt😀
    (fikk 8 feil selv btw)

    kødda bare!😀

  2. Carl-Erik sier:

    hyggelig med besøk fra utsiden (digi.no)😉

Legg igjen en kommentar

