All pleasure

Jeg våkner opp i et smertehyl, som ved nærmere ettertanke kanskje var mer som et grynt, med bildet av Kirstis rumpe på bardisken ferskt på netthinnen. Jeg har krampe i leggen, en del av pekefingeren min er borte, hukommelsen min skranter, promillen er fremdeles høy, og slantefesten til UKA kan sies å ha vært en suksess.

Hadde du vore en dildo ville du vært «All Pleasure»!
Det er den beste kommentaren jeg har fått på dansegulvet, men overraskende nok kom den fra Daniél fra Gastronomisk Institutt… Han ble forøvrig sett avkledd til bare trusa oppe på bardisken sammen med Kirsti et par timer senere😛

Oppdatering kl. 23:
Skal prøve å ikke kommentere i fylla mer. Dagen virker ikke lenger like strålende etter at promillen gikk ned, fylleangsten kom, og fyllesyken kom opp…

Etter å ha prøvd å finne en betegnelse på min tilstand endret jeg navnet på bloggen. I folkeopplysningens navn prøvde jeg å finne noe hverken jeg eller hvermannsen viste hva var. Andre gøyale varianter var oniomani, ontogeni, omnomastikon, oogam, perturbasjon, persiflasje, videlicet, og visagist.
Slå det opp, da vel!

Legg igjen en kommentar

