Endelig er gullungen min tilbake.

ipod nano
Apple iPod Nano har endelig funnet tilbake til meg, etter at jeg «kom til å ødelegge den» 5 dager etter mottak… Hurra, livet er i gang – denne gangen med musikk🙂

3 svar til Endelig er gullungen min tilbake.

  1. Anna sier:

    Hey hey, da var jeg registrert i systemet, så nå går det vel bare én vei kan jeg tenke meg….😉 skal ikke gå inn på hvor mye jeg misunner deg din lille nano, jeg går jo som kjent rundt med en vannhodeinspirert, gigantspiller av en IPod. Men 20 Gig har den nå engang, og det er jo greit. MEN! Livet hadde virkelig vært komplett hvis man f.eks. hadde en 60 gig, en nano o.s.v…hehe, merker jeg blir veldig grådig når jeg snakker om Appleprodukter…
    takk for middag igår, utrolig bra initiativ! (Og god mat). Bra dere ikke kom på festen, den varte nemlig til 5-6 tiden, så da hadde dere nok ikke fått gjort så mye fornuftig…

    klem, Anna

  2. Carl-Erik sier:

    Vi var litt mer enn normalt fornuftige på fredag og jobbet med skolearbeid ut i de sene nattestimer… Tok ganske av på lørdag da, så det var kanskje greit at jeg hadde litt energi igjen. Dere er forresten velkomne tilbake på middag en senere anledning. Må bare få økonomien på skinner igjen. Den er litt skakkjørt etter UKA….

Legg igjen en kommentar

