Skolestart og andre mareritt

Vel, da var vi i gang med årets første (ordentlige) skoledag.

Dagen starter med at jeg finner ut at halvparten av fagbolken min er forsvunnet dette semesteret… Det har seg nemlig slik at jeg skulle ha et itfag ved navn «Algoritmer og datastrukturer» (puh!) som igjen krever forkunnskaper fra Diskret matematikk. Begge disse skulle jeg hatt dette semesteret, men en liten administrativ glipp har gjort at mattefaget har forskøvet seg ett semester, noe som igjen medfører at jeg ikke kan ta Alg.dat.

For å gjøre en (snart) lang historie lengre måtte jeg finne meg to andre fag jeg kunne ha dette semesteret. Det ene, tallteori er kjekt å ha, men det andre derimot er statistikk – faget som deler plass med Systemering om svakeste resultat… Det blir et hardt semester.

Legg igjen en kommentar

