Svake menneske, jeg sier, svake menneske

Det skulle vært en fin dag som markerte starten på fadderopplegget. Vi hadde middag og vorsspiel hos meg, og gikk derfra susete og glade i halv ni-tiden mot Samfundet. Etter å ha samlet troppene, og gitt en liten omvisning på Huset gikk vi hvert til vårt. So far so good…

Så stakk jeg på Strossa, og i stedet for å legge jakka i garderoben så la jeg den på en benk inne i lokalet. Bummer! Der signerte jeg en kontrakt om å miste jakka mi (farmors jakke anno 1980!), VISA, universitetskortet, nøkler og verdigheten min (vel, nesten).

Hvem gjør sånt mot en fattig stakkar?!

Legg igjen en kommentar

