Jeg har fått en [we]blogg!

Med et nytt semester må det jo komme en forandring i livet. Den første forandringen er at jeg har fått ny hybel. Vel… bor fremdeles på Moholt, men i det minste er denne hybelen mye freshere enn før. Kom på besøk da vel!

Den andre forandringen ser du på. Nå ser siden litt freshere ut enn før om jeg får si det selv – og akkurat det gjør jeg jo som regel🙂

Anbefaler å teste ut WordPress om du har en nettside. Fikk bloggen på nett 10min etter jeg lasted ned WordPress – superenkelt!

Legg igjen en kommentar

